Kultur
Turisztikai kampányfilm
Imázsfilm készült Lillafüred és Miskolctapolca térségéről
Budapest, 2015. szeptember 17., csütörtök (MTI) - Észak-Magyarország csodái címmel szabadon felhasználható turisztikai kampányfilm készült a turisztikailag kiemelt jelentőségű Lillafüred és Miskolctapolca térségéről - közölte a Lillafüredi Sport- és Kalandpark kommunikációs ügynöksége az MTI-vel.
 
    A közlemény kiemeli, hogy az elmúlt években látványos idegenforgalmi fejlesztések történtek a régióban, megépült a Lillafüredi Sport- és Kalandpark, felújították a lillafüredi függőkertet, a Diósgyőri Várat és a Miskolctapolcai Barlangfürdőt. A régiós összefogást teremtő filmmel - amely a Lillafüredi Sport- és Kalandpark kezdeményezésére született - a nagyközönség figyelmét a Lillafüred környéki látnivalókra szeretnék irányítani. Az alkotást a helyszínek biztosításával a miskolci városvezetés támogatta.
    Mint írták, az észak-magyarországi régió az ország egyik legdinamikusabban fejlődő területe, tavaly a második legnagyobb turisztikai bevétel-növekedést érte el, és a régióban található az ország védett területeinek több mint egyötöde is.
    A film a természeti értékek mellett bemutatja a térség kulturális és történelmi nevezetességeit is, így például az Európában is ritkaságnak számító újmassai őskohót, a Szent István-barlangot, a Miskolci Állatkert és Kultúrparkot, a Diósgyőri Várat, neoreneszánsz építészetünk egyik csodáját, a Hunguest Hotel Palotát, a közkedvelt Hámori-tavat, valamint az ország legnagyobb függőleges esésű vízesését. 
    A film ráirányítja a figyelmet arra is, hogy Lillafüred idén ünnepli klimatikus gyógyhellyé nyilvánításának 80. évfordulóját. A jubiláló város 2015-ben elnyerte a világ legnagyobb turisztikai közösségi weboldal, a TripAdvisor kiválósági tanúsítványát is. A térség arculatát meghatározó lillafüredi Hunguest Hotel Palota pedig bekerült a Magyar Értéktárba.
    Az imázsfilmet a Cabbage House készítette, amely 1999 óta komplex produkciós bázisként működik a film- és reklámfilmiparban,  a cég gyártotta Magyarország első 3D technikával forgatott reklámját, a 2011-es szegedi kajak-kenu világbajnokság világszerte játszott kampányfilmjét.
    A turisztikai film megosztható Youtube linken keresztül, https://youtu.be/xMV0g7pY530
 
 
Forrás:MTI 2015. szeptember 17., csütörtök 6:00 

További képek megtekintése

Szólj hozzá a cikkhez!

Csak bejelentkezett felhasználók szólhatnak hozzá.




© 2010 miskolciharsona.hu